Zadzwoń do nas: 713 673 331

Benefit, Rudzka 9-11, 54-427 Wrocław Polska

Wysyłka

III. Koszt wysyłki towarów, warunki dostawy towarów.

 

1.        Wysyłki towaru realizowane są – wedle wyboru Klienta – przesyłką kurierską DPD, Kurierem Inpost lub Paczkomaty Inpost  (opcja płatności Przelewy24, „za pobraniem” lub przelewem bankowy na konto Sprzedawcy).

2.        Wysyłka zamówionego towaru odbywa się w dzień pracujący do godziny 15.00 od momentu potwierdzenia dokonania wpłaty na konto Sprzedawcy.

3.        W przypadku złożenia Zamówienia, dostawa towaru zostanie zrealizowana nie później niż w terminie 7 dni licząc od dnia, w którym została zawarta Umowa sprzedaży, o ile Sprzedawca nie zaznaczy inaczej w potwierdzeniu przyjęcia zamówienia.

4.        W przypadku wyboru płatności „za pobraniem”, czas wysyłki liczy się od momentu akceptacji przez Sprzedawcę zamówienia oraz wybranego przez Klienta sposobu płatności.

5.        Koszty dostawy towaru na terenie Polski uzależnione są od wartości zamówionego towaru, wybranego rodzaju dostawy (za pośrednictwem DPD, Kuriera Inpost, Paczkomatu ) oraz sposobu płatności (przelewem na konto Sprzedawcy, systemem PayPal, szybkimi płatnościami Przelewy24 lub płatność „za pobraniem”). Koszty dostawy zostaną wyraźnie wskazane podczas procesu składania Zamówienia oraz w potwierdzeniu Sprzedawcy przyjęcia zamówienia do realizacji.

 6.         Zamówienia realizowane są bez względu na wartość zakupionego towaru.

           Sposób opakowania zamówionych towarów jest uzależniony od indywidualnych uzgodnień pomiędzy Sprzedawcą a Zamawiającym. Możliwe jest zapakowanie, wedle życzenia Klienta, w firmowe pudełka lub na wieszaczki.

           Zamówione towary mogą zostać dostarczone przez Sprzedawcę za pośrednictwem Kurier Inpost i Paczkomaty jedynie pod wskazany przez Klienta adres znajdujący się na terenie Polski.  Zamówienia z wysyłką poza granicę Polski są możliwe tylko za pośrednictwem kuriera DPD.

  7.  Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie zakupionego towaru Klientowi lub opóźnienie w dostawie spowodowane podaniem przez Klienta błędnego lub niepełnego adresu do wysyłki.